duminică, 5 octombrie 2008

Daca mai aveau unii nevoie de confirmare

www.protv.md
Scandal si violente la BaltiIncaierare cu politia rutiera


Eu cred ca evenimentul asta te justifica in fata providentei sa-ti torni in cap niste benzina si sa-ti dai foc.

Din simplul motiv ca, privindu-l, realizezi ca viata ta n-are rost nici inapoi nici inainte. Deci ori eu, ori ei in tara asta!! Daca nu, emigrez in america, ma marit pe jupiter, cer azil politic in Romanica pe motiv ca la mine in tara ,eu, ca roman, nu ma simt in siguranta. Iar Tara-muma a padurii o sa spuna ca am bagat-o iar intr-o situatie jenanta....

Cei care au inteles despre ce vorbesc sa ridice un deget in sus; cine nu, sa se duca frumos sa se impuste pentru ca din cauza lor se intampla toate. Daca nu ma cred astia din urma, sa se duca sa se spanzure, deoarece ignoranta lor nu-mi serveste la nimic, nici macar de combustibil, desi poate bioxidu de clei arde. Nu stiu. In orice caz, daca nici de foc nu sunteti buni, legati-va o piatra de gat si aruncati-va de pe mal. Sa vedem cat costa "sa fii" ,pe de o parte, si "pragmatismul" usor convertibil al unora in impostura, pe de alta , in toate din aceste situatii.

Multumesc de atentie,
o dimineata placuta

3 comentarii:

Anonim spunea...

ridic un deget. de pe mal nu tre sa se arunce k vor intoxica apele.
o dimineata placuta si tie ;)

Anonim spunea...

Nu înţeleg ce anume te-a scandalizat la acel incident şi de ce anume acel reportaj te-a făcut să reacţionezi astfel? Pe acelaşi post se dau în fiecare zi imagini revoltătoare de la noi şi de peste hotare, unde te uitaşi?
Nu vrei să publici acest strigăt şi pe Curaj.Net, s-ar putea să ai mai multe ecouri...

MelkCodobelk spunea...

Brega,

pe mine nu copkilasii care mor in africa ma intereseaza.

baga-l tu pe curaj, ca eu nu stiu cum